tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

piątek, 19 kwietnia 2013

"Czarna mewa" - Franco Scaglia - recenzja


Czarna mewa - Franco Scaglia"Czarna mewa” to powieść autorstwa Franco Scaglia. Było to moje pierwsze spotkanie z tym autorem. Niezbyt lubię książki z wątkiem kryminalnym, ale ta bardzo mi się podobała. 

Akcja powieści toczy się w Jerozolimie. Głównym bohaterem książki jest Matteo. Pewnego razu nad brzegiem morza ojciec Matteo znajduje ciało mężczyzny ubranego w habit franciszkanina.  Wraz z Ojcem Matteo, szef izraelskich służb specjalnych rozpoczynają ciekawe i bardzo tajemnicze śledztwo.

Czy Ojciec Matteo  wraz z towarzyszem rozwikłają zagadkę tajemniczej śmierci mężczyzny?
Czy dowiedzą się kim jest  mężczyzna? 

Tego wszystkiego dowiecie się czytając książkę.
Powieść jest bardzo ciekawa, szczególnie dla mnie bardzo interesujący był tytuł. Autor w książce poruszył także konflikt izraelsko- palestyński. Tajemnice, konflikty, terroryści, mnóstwo zagadek to tylko niektóre elementy, które składają się na całą powieści i które czynią ja bardzo ciekawą.

Książka bardzo mi się podobała, polecam ją osobom, które lubią czytać kryminały.


Lily, 17 lat

Za fajny kryminał dziękuję Wydawnictwu M. 

1 komentarz:

  1. Nawet nie wiedziałam, że Wydawnictwo M wydaje takie książki. Chetnie przeczytam.
    Obserwujemy- odp na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń