tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

poniedziałek, 20 maja 2013

"Kocham cię, mamo i inne opowiastki familijne" - Beata Andrzejczuk - recenzja


Kocham cię, mamo i inne opowiastki familijne - Andrzejczuk BeataSięgnęłam po tę książkę, ponieważ nazwisko Beaty Andrzejczuk dobrze kojarzyło mi się z dzieciństwa… czy ja wiem? Może już kiedyś trafiłam na jakieś opowiastki tej autorki?

W każdym razie- nie zawiodłam się. Książeczka jest adresowana do dzieci z zerówki i klas 1-3 szkoły podstawowej i przekazuje maluchom w ciekawy, czasem zabawny sposób wszystko to, co o świecie wiedzieć powinny. Uczy jak zachować się w różnych, codziennych sytuacjach, ale bez przesadnego moralizowania. Pokazuje głównych bohaterów opowiastek takimi, jakie naprawdę są dzieci.

Moją ulubioną historyjką stała się „Czy Edytka jest bardzo brzydka?” oraz tytułowe „Kocham Cię, mamo!”. 
Dlaczego? 

Radzę przeczytać samemu i serdecznie polecam! Spodoba się z pewnością!


Ania, 15 lat

Za książeczkę dziękuję Wydawnictwu RAFAEL. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz