tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

wtorek, 24 czerwca 2014

„Petrodor” - Joel Shepherd - recenzja

Petrodor - Joel Shepherd
Joel Shepherd to urodzony w 1974 roku australijski pisarz fantasy i science-fiction, autor poczytnej serii Crossover o Cassandrze Kresnov - superżołnierce.

Jest to druga część serii „Próba krwi i stali”, w której główną bohaterką jest Sasha – była królewna, obecnie będąca na wygnaniu młoda, silna kobieta.

Książka podobała mi się bardziej niż pierwsza część tego cyklu, lecz myślę, że nadal to nie jest „to coś” co czytałbym kilkakrotnie, całymi dniami i nocami. Wiele osób, które pytałem o ich zdanie, mówili, że dla nich książka jest idealna.  Ja jednak wolę się wczuć w rolę głównego bohatera, a nie mogę przez to, że w tej powieści główną postacią jest kobieta. Oczywiście jest to miła odmiana od monotonii większości książek tego rodzaju.


Podsumowując – książka znajduje wielu miłośników, jednak nie jestem jednym z nich. Bardzo dobrze wypracowani bohaterowie nie przekonują mnie, mimo iż często jest to dla mnie najważniejszy element. Książka nie jest na mój gust, ale czy to znaczy, że jest zła? To zostawiam Twojej opinii. Napisz co Ciebie urzekło, a na co ja, być może, nie zwróciłem uwagi. 

Kowal, 14 lat

Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz