tytuł


Recenzje młodzieżowe - bo młodzież też lubi czytać!

piątek, 17 listopada 2017

"Rycerze. Dziennik bohatera" - Shuky, Wattch, Novy - recenzja


,,Rycerze. Dziennik bohatera" autorstwa Shuky, Wattch'a i Novy to jeden z serii komiksów, w których Ty jesteś bohaterem, wydawnictwa Foxgames.

Na komiks składają się : krótka historia trzech braci i ponad 380 okienek, które odsyłają nas do kolejnych sytuacji.

Już podczas pierwszych kilku stron poznajemy trzech synów pewnego farmera, którzy postanawiają zostać rycerzami. Jeden zostaje przez nas wybrany na głównego bohatera. Każdy z nich ma pewne mocne i słabe strony. Bracia różnią się od siebie atrybutami : siłą, zręcznością, charyzmą i inteligencją. Wszystkie te cechy są niezbędne by móc zostać pasowanym na rycerza.

Podczas wszystkich przygód, które nas angażują należy najpierw przemyśleć sytuację, a później działać. Czekają na nas niebezpieczeństwa jak i wspaniałe przygody. Najlepsze, że wszystko zależy od tego jak pokierujemy akcją.

Komiks bardzo mi się podobał, mimo że mój bohater kilka razy był bliski śmierci.
Zaciekawiła mnie idea takiego zaangażowania czytelnika w akcję. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać pozostałe części serii, a część poświęconą rycerzom naprawdę polecam. 


Jeżeli masz czas i ochotę, aby sięgnąć po taki rodzaj komiksu, nie zawiedziesz się.

Ola, 16 lat 


Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Foxgames.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz